27 september 2016 – Olonne-sur-Mer

Druilerige, miezerige motregen. Enkel de winkelstraten van Saint-Gilles-Croix-de-Vie (F) kunnen er eentje dit weer doen vergeten. Maar eerst verse sardientjes en een dorade op de grill!

Saint-Gilles-Croix-de-Vie (F)

In de late namiddag klaart het uit en nemen we in La Sauzaie (F) de route De La Corniche

La Sauzaie (F)

De Avenue Des Dunes in Saint-Nicolas-de-Brem (F) blijkt de place to be voor de surfers. Met de aanwakkerende wind van de laatste twee dagen kunnen ze hier hun kunnen tonen. Het moet wel een kik geven als je zo een golf kan vangen en ze bedwingen.

Saint-Nicolas-de-Brem (F)

Slapen doen we deze nacht op de aire de campingcars in Olonne-sur-Mer (F).
Door het druilerige weer is het mij ontgaan om enkele foto’s te nemen met mijn smartphone, dus zullen jullie het vandaag moeten stellen met deze die ik nam van mijn beeldscherm. Waarvoor mijn oprechte excuses.

Vandaag reden we 42km.

We overnachten op: W-01°46’29” / N-46°32’16”

Plaats een reactie